Köszöntünk webáruházunkban. Belépés, regisztráció és információ az oldal alján található.

Sérült vagy hiányos csomag bejelentése

Először is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod, vagy hiányosan kaptad kézhez.

Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha a futár a helyszínen jegyzőkönyvet állít ki. Ezért kérünk, hogy átvételkor tételesen ellenőrizd le csomagod épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a jegyzőkönyv hiányában nem tudunk elfogadni.

Kérünk, minden esetben őrizd meg a sérült terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a csere darabot biztosítani számodra.

A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra és a  futár által kiállított jegyzőkönyvre is.

Ha valami kimaradt a csomagodból, vagy véletlenül más terméket küldtünk, akkor szinten az alábbi űrlap kitöltésével jelezd felénk a problémát.

Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.

Megismertem és elolvastam a Modellfutár Adatkezelési tájékoztatóját, az adataim kezeléséhez hozzájárulok