Sérült vagy hiányos csomag bejelentése
Először is elnézésedet kérjük, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomagod, vagy hiányosan kaptad kézhez.
Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha a futár a helyszínen jegyzőkönyvet állít ki. Ezért kérünk, hogy átvételkor tételesen ellenőrizd le csomagod épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a jegyzőkönyv hiányában nem tudunk elfogadni.
Kérünk, minden esetben őrizd meg a sérült terméket, mert annak elszállítását követően tudjuk a csere darabot biztosítani számodra.
A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra és a futár által kiállított jegyzőkönyvre is.
Ha valami kimaradt a csomagodból, vagy véletlenül más terméket küldtünk, akkor szinten az alábbi űrlap kitöltésével jelezd felénk a problémát.
Bejelentésed feldolgozása után kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.